Financieel advieskantoor

Home - Finovion | Grip op uw zaak

Finovion is een franchiseorganisatie met diverse kantoren door het land. Ze bieden oplossingen en services voor elke financiële uitdaging. Wil je de financiële administratie bijvoorbeeld laten doen door een betrouwbare en accurate partij? Dan is een van de kantoren van Finovion misschien wel een oplossing. Door de administratie uit te besteden aan een financieel advieskantoor hou je genoeg tijd over om je te focussen op de kernactiviteit van je zaak. Indien je een financieel advieskantoor zoekt, kan Finovion dus een goede uitkomst zijn. Op deze manier wordt er meer uit je administratie gehaald. Het biedt allerlei voordelen om te werken met een financieel advieskantoor. Zo worden uw cijfers regelmatig verwerkt. Zo heb je gedurende het gehele jaar inzicht krijgen in je financiële situatie. Op deze manier kan er op tijd aan de bel getrokken worden indien er enige financiële tegenvallers plaatsvinden. Dit is belangrijk indien je een eigen onderneming hebt. Je wilt natuurlijk voorkomen dat je op het einde van het jaar niet uitkomt met je middelen. Het uitbesteden van je financiële administratie aan een financieel advieskantoor levert een monitor op. Dit neemt veel zorgen weg. De afschrijvingen en openstaande posten worden kritisch bekeken en hier wordt direct op geacteerd. Zo voorkom je voor financiële verrassingen te staan op het einde van het jaar. Veel bedrijven laten de afwerking van hun financiën liggen tot het einde van het boekjaar. Dit is wat de adviseurs bij Finovion willen voorkomen.

Financieel advieskantoor: Finovion

Een andere mogelijkheid is om een administrateur bij je op kantoor te hebben. Er zijn een paar opties of beter gezegd vormen van samenwerkingen mogelijk:

  • De volledige administratie kan uitbesteed worden
  • Zelfstandig online boekhouden
  • Tijdelijke hulp bij je boekhouding

De eerste optie stelt je nog steeds in staat om de boekingsdocumenten te scannen en te versturen. Dit kun je allemaal zelf doen. Finovion werkt met een online systeem dat het extra makkelijk maakt om altijd en overal direct inzicht te hebben in je financiële situatie. Zo kun je je administratie uitbesteden, maar tegelijkertijd wel zicht blijven houden op de cijfers. Daarnaast is er de optie om zelfstandig online boek te houden. Dit betekent dat je zelf je kostenfacturen, verkoopfacturen en bankafschriften moet bijhouden in het softwaresysteem van Finovion of in je eigen administratieprogramma. Beide opties zijn mogelijk en je moet kiezen wat het efficiëntst werkt. Je krijgt een persoonlijk contactpersoon aangewezen die altijd in de buurt is om de administratie te controleren. Op deze manier geef je nog steeds een deel van de werkzaamheden uit handen. De correcties worden gedaan dus je hoeft je geen zorgen te maken over eventuele fouten in de cijfers. Een hele zorg wordt bij je weggenomen door op deze manier samen te werken met een financieel advieskantoor. De laatste optie is een tijdelijk hulp bij je boekhouding. Zo kan het zijn dat er iemand in je organisatie wegvalt door zwangerschapsverlof of ziekte, waardoor je tijdelijk de hulp van een financieel advieskantoor wilt inschakelen. Dus bij specifieke capaciteitsproblemen kun je gebruik maken van Finovion. Ze helpen dan bij het wegwerken van achterstallig administratief werk. Zo kan Finovion bijvoorbeeld een controller inschakelen. Dit is een persoon die direct aan de slag gaat met bedrijfsspecifieke rapportages en cijfers met het management doorspreekt.

Contact

Het is raadzaam om even de specifieke wensen te bespreken met een van de werknemers van Finovion. De website biedt een handige tool om inzicht te krijgen waar de dichtstbijzijnde werknemers van het financieel advieskantoor gesitueerd zijn. Je kunt ook even het vragenformulier via de website invullen of even bellen met het nummer 010-209 29 05. Lees meer…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn